Tak for at du kigger forbi! Skal vi være pennevenner?
Meld dig til mit nyhedsbrev, så sender jeg dig en hilsen ca. en gang om måneden:)
Intern kommunikation
Styrk organisationens værdier, identitet og produktivitet med effektiv intern kommunikation
Én af verdens førende metoder til at arbejde med trivsel handler om, at man skal være aktiv, finde mening med sin indsats og være en del af et fællesskab. God intern kommunikation kan give dine medarbejdere det hele, så arbejdet bliver en kilde til trivsel.
Ledelse og kommunikation hænger uløseligt sammen. Som leder har du brug for at kommunikere konkrete forventninger og ønskede resultater til organisationen og medarbejderne, så indsatsen kan blive koordineret og hver enkelt medarbejders bidrag til organisationens mål kan anerkendes af både kolleger, ledelse og medarbejderen selv.
Når det lykkes, får I gevinsterne ved en højere trivsel, engagerede medarbejdere og en høj produktivitet.
Alt for mange steder har ledelsen dog travlt med andre vigtige opgaver, så medarbejdernes behov for at få information og opleve sig selv som en del af virksomheden bliver nedprioriteret. I nogle organisationer er det også en udfordring for ledelsen at få viden og information fra medarbejderne – særligt hvis der er blevet fremelsket en “dem og os”-kultur.
Som ekstern konsulent kan jeg hjælpe med at synliggøre behovene for kommunikation på tværs af organisationens forskellige afdelinger, hjælpe ledelsen med at få tydeliggjort deres ønsker og visioner, samtidig med at medarbejdernes indsigt i virksomhedens arbejdsgange og processer kan anvendes konstruktivt til optimering for fælles glæde.
Intern kommunikation giver:
- En tydelig forventningsafstemning mellem ledelse og medarbejdere.
- Øget fællesskab og loyalitet overfor arbejdspladsen.
- Bedre koordinering og kommunikation mellem afdelinger.
- Bedre trivsel og arbejdsglæde i hverdagen.
Hvad koster det?
Min timepris er 1.250 kr. + moms.
Jeg giver gerne et tilbud på faste opgaver og firmaaftaler.
Om GELB
I mere end 25 år har jeg, Lene Jæger Klausen, arbejdet med at skabe forandringer i adfærd, opfattelser og relationer gennem kommunikation, adfærdsdesign og psykologisk indsigt. Denne passion for at skabe forandringer i og med mennesker betyder, at jeg i dag er ekspert i at skabe værdifulde og varige forandringer i organisationer, for ledere og teams. Uanset om det handler om en virksomheds position på markedet, implementeringen af et nyt IT-system i en organisation eller to virksomheder, der skal lægges sammen, er der behov for at arbejde med en konstruktiv forandringsproces. Jeg hjælper med viden, værktøjer og facilitering, der giver jer de bedste forudsætninger for succes og læring.